Wednesday 25 June 2014

KU SANGKA PANAS SAMPAI KE PETANG......

Punya la lama aku tak posting..... tiba2 hari ini sambil menunggu passengger kat KLIA ... selepas mem"bager2" tipon aku... terjumpa la blog lama ni.... alahaiiii.... ada la 2-3 blog.. tapi seperti biasa malas nak up date.....hihi...

Sebenarnya aku dh tak buat life insuren...alamak insuren haram plakkk .... ok.. takaful...atau lebih tepat etiqa takaful... bukan aku gagal sebenarnya..... dlm lebih kurang 6 bulan dlm etiqa aku dh ada dowmline hampir 5 orang.... kata boss aku en rasid.... mmg mengalakkan bagi org baru mcm aku..... polisi hampir 20 .... tapi sbb per aku tak teruskan....

Alasan aku adalah..... aku memerlukan cash/ tunai.....  takaful ni... dpt setiap hujung bulan jer...... macam kerja ngan TUDM jer.... hihi

Sekarang aku kerja sebagai supir exsekutif.... cam dlm gambar tu.... hari2 dpt cash...kelemahan supir ni plak....
1. Bukan permit sendiri.
2. Tiap-tiap hari kena bayar sewa
3. Walau kita cuti..... sewa kena bayar .....
......... setakat ni aku enjoy dgn kerja ni....

No comments:

Post a Comment