Tuesday 24 January 2012

Slamat Taun Baru 2012

       ... selamat tahun baru kepada semua..... 

       tahun ini merupakan tahun terakhir aku sebagai anggota TUDM, aku akan menjalani latihan peralihan selama 6 bulan. Sebenarnya latihan peralihan ini adalah untuk persediaan anggota yang akan bersara mengharungi dunia luar yang lebih mencabar. Latihan ini boleh dibuat selama 18 bulan, 12 bulan dan 6 bulan....dan aku pilih 6 bulan sebab aku hanya buat OJT...means..latihan sambil kerja.
        dan sudah semestinya aku membuat OJT sebagai takaful adviser..... errrr bulan 6 ni dah start..... betul ker apa yang akan aku harungi ni..... walaupun gaji untuk anggota TUDM nampaknyer ada sedikit peningkatan .... tapi aku masih belum persiapkan diri untuk mengharungi dunia luar.....
     
       "MENGAPA GAGAL JIKA KITA DIBERI PILIHAN UNTUK MEMILIH BERJAYA".

No comments:

Post a Comment